dijous, 14 de juliol del 2011

Tendre i dolç (juny 2009)

Tendre i dolç t’imagine...
Em desfà mirar-te si em mires i, és clar, dissimule. Què fer sinó?
Et buscaria i cercaria la boca teua per, a poqueta nit, desfer-me en ella i, suaument, continuar acaronant-te, olorant els teus batecs, assaborint la teua olor, sospirant amb els teus llavis i gaudint d’aquest sospir.
T’imagine tendre i salvatge, tranquil però enèrgic, proper però llunyà ...tan llunyà com un somni. Ets un somni que em mima amb la seua efervescència i em desfà.
Ens desfà la tremolor de les ànimes mentre assaborim l’alegria del plaer. Tanquem els ulls i la roba ja no està i no fa falta parlar... juguem a observar, tocar i disfrutar. El teu sexe olora els meus batecs i continuem jugant; flamegen els meus pits al cant llibertari de la intensitat i em desfaig. Em somrius i em desfaig. Estic “apressonà” al meu plaer, al teu plaer, al nostre olor que ens desfà i s’apropa la llibertat dels empresonats...aquella que saps que perdràs i et nugarà, et nugaré al plaer de viure i de somiar.
Amb somiar-te, t’acarone.
Amb imaginar-te, em desfaig. 

(escrit al 2009 i copiat i pegat mentre una veïna tenia un orgasme...
PURA VIDA!!)

2 comentaris: