diumenge, 17 de juliol del 2011

Oprimida o reprimida?? (juny 2007)

Oprimida o reprimida?? O , tal vegada, d’oprimir-te ixen les repressions?

T’han dit alguna vegada que trobaràs el que projectes del teu interior amb força i emoció, el que tu vols a la vida en tots els aspectes?

I com es fa?
Tindré paciència per esperar?
Creuré que ho tinc quan no és veritat?
M’enganyaré per complaure’m o per mancar-me les forces?
I què vull?
Sabré lluitar amb les cartes de ma vida?
Sabré reconèixer les partides guanyades?

Et vull i t’escapes. Crec en l’estima lliure però necessite que m’acarones, a mi i només a mi i després...ja ho veurem, però ara....abraça’m i calla’t...demà potser haja deixat de ser clàssica. El que no s’escapa, el tinc i potser no siga la meua projecció però...somie, cree i la màgia torna i  em pregunte què s’haurà de fer quan “cor i ment”  no s’acaronen i em confonen. I t’estime, l’estimes, no m’estimes, ell m’estima, no t’estime i l’estime  i , la margarida diu que no i comencem des del principi, que t’estime...que síi!!!!! O no? Apareix la ment i em diu molt educadament: Resulta que segons les meues visualitzacions de futur proper pense que a mi em tocarà algú que siga completament diferent a tu. I et voldré canviar i no serà just......ayyy, però quines ganes de canviar-me !!!!!!!!!!!

I l’estimat , un dels estimats, s’escapa perquè la flama no es va encendre, massa excuses interioritzades que no donarien un final feliç junts. Sí, sí...t’enganyes dient-te que el ritme personal, les circunstàncies, l’amistat, la vida...però encara penses: seria perfecte??-i suspires profundament; ell mai ho ha pensat i s’escapa i tu, feliç però enyores amor. T’apareix l’altre, el diferent que t’acaronava i et feia feliç i el raciocini té la resposta: NO. I un següent que et sona a tema conegut, que tens por de invadir el seu espai però ...QUÈ FELIÇ ET FARIA QUE INVADIRA EL TEU...i t’ix el somriure a la cara perquè saps que la vida no potser tan complicada, que és el moment, que passarà....zzzzz...calla’t, deixa endur-te...zzzz ...acarona’m fort i upsssss.....dorm, somia , vola......sempre serà anhelat i ho sabem...però ja estàs entrant en el somni i el vols manipular.......Com puc visualitzar el que no conec? ...xè, calla i dorm...pensa en positiu i somia clar i alt perquè la vida et sentirà i seràs feliç...............a dormirrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada