dilluns, 21 de març del 2011

com la resta de mortals

...ha començat març ...
6 de març: arriben peterlucho a barcelona, amb alegria, pau i ganes de fer la feina bé...demà anirem a presons a fer un taller d'interpretació...nervis, preguntes, converses i ...tot rutlla, de forma senzilla i molt agradable. Com a mi m'agraden les coses...
7 de març: furtament de la bossa, amb la recuperació del mòbil   i la documentació després de dos trucades( 9 de març i 16 de març: grans dimecres!!) i visites als mossos...alegria i sorpresa, molt agradable!!!
10 de març matí: canvi de plans laborals. HAUREM DE PROJECTAR LLUM I OBRIR POSSIBILITATS
11- 13 de març: màster...especial, un mestre molt especial: cuidadós, interessant, pràctic i teòric...em va captivar!!!
15 de març: canvi de plans amb les pràctiques del màster
17 ...sopar, balls salseros, algunes confesions i...cap a casa
18-20: VALÈNCIA EN FALLES...qui en falles no f........ i, encara que m'ha faltat gran part de la família per disfrutar i algunes de les millors amistat...tornem a casa catalana amb satisfacció i cansament!!!
...i ha començat la primavera, aquella estació que mai s'ha anat en les nostres vides pel carrer de barcelona de poble sec...amunt la primavera!!!
 I, COM DIUEN ALGUNS, AIXÒ PER A QUÈ HO CONTES EN UN BLOG? 
perquè em dona la gana!!! s'ha de tindre alguna justificació o escriure alguna cosa poètica????? doncs, hui ...no, que estic radicaleta ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada