dilluns, 10 de maig del 2010

L'ESTELA de la vida

La vida marca afirmacions tan importants com...
-"Si vols un resultat diferent, has de comportar-te de forma diferent" "a actuacions iguals, resultats idèntics"- comenta ella, una de les esteles de la vida... Això ja l'havia sentit alguna vegada més de diversa manera:
- "Quan vols un resultat diferent, has de fer-te una resposta movilitzadora diferent"- classe de l'art de fer preguntes...

i la gran contundència de les afirmacions continuava, eren les 3, les 4 o les 5 de la matinada...estàvem en posició fetal, abraçats i no sé si realment còmodes...érem tres amb poques ganes de dormir però amb moltes ganes de somiar i, ella, la gran estela es va dirigir a mi de nou:

- Tens una característica, inés, tractes a totes les persones igual sense diferenciar gènere de cadascú i això és un problema...

Haurem de reflexionar sobre què és un problema i qui té el problema, com resoldre els meus i apropar-me als teus sense fer-se mal cap dels dos, dels tres, de tots...però sempre tenint clar que la vida és una sorpresa i que el potencial de les bones persones prevaleix.
Aquesta estela de vida unida a l'energia terrenal del tenorio són grans exemples de la potència d'estimar-se.
Gràcies per l'ensenyament de vida, seguiré la vostra estela ;)

3 comentaris:

  1. mare mare que cosina més bonica tinc!!!!!!!!!!!!!!!


    si tu m'estimes....
    jo t'estime més i més...
    perquè ademés de la sang...
    ens unixen moltes coses....
    perquè ets una persona espetacularrr...
    perquè ets un solete...
    perquè en cà i en la distància...
    ets com si estigueres aqui al meu costat (i no sóc l'anònim!!!)...
    i com diu Benedetti...
    perquè no estàs soles...
    perquè jo tèstime...

    ResponElimina
  2. És un luxe tenir-te com a amiga i em sent una privilegiada per açò. Tindré sempre un deute sentimental amb el tenorio per ser l'artífex de la nostra trobada. Eres una persona com poques m'he trobat, tanta reflexió vital i amor en un cos tan xicotet és curiós d'observar. Si la vida fora justa hauries de tenir sempre papallones de colors al teu al voltant. Aquest món val la pena perquè existeixen cors bategant com el teu. Cors immortals, dels quals sempre han existit, existeixen i existiran.

    Etiquetes per a aquest post: VIDA, AMOR i MORT

    Signat: ...... de la vida

    ResponElimina
  3. El luxe és també per mi, el que ens envolta ens fa persones i ens moldea a com som. si la vida fóra justa...aiiii...quantes coses passaríem i quantes altres, mai haguérem passat!!! les papallones me les provoque jo, com saps ;) jajajaja
    Moltíssimes gràcies...és presiós, personeta DE LA VIDA i cosineta preciosaaaa!!!
    muaaaaaaa

    ResponElimina