dimecres, 2 de juny del 2010

De tren en tren i tira perquè et duu la corrent

titutíiiii....PASSATGERS DEL TREN DESTINACIÓ BARCELONA SANTS VA EFECTUAR LA SEUA EIXIDA, PASAJEROS DEL TREN DESTINO BARCELONA SANTS EFECTUARÁ SU SALIDA....titutí (ritual 2010)
Era diumenge i el vehicle que em transportava eixia amb una hora de retard... em vaig convertir en la nervioseta lectora, observadora, telefoneadora i dormilona...BBUUUFFF!!! i, com sempre, serena (nervioseta o serena??)...l'hora es passa, et situes al seient número 1 B del vagó 19 de front a tots els meus acompanyants de viatge. Allí estava ella amb un xiquet que no arribava als dos anys, ella era una careta tendra i per les faccions, color dels cabells,etc els seus orígens ens translladen a l'altra zona de l'Atlàntic, somreia amb el fillet però ensidistrada en el seu món....
..comencem el viatge i darrere el seu pas es queda, primer, la ciutat;després, l'horta i, seguidament: plora...no li serveixen els reclams del bebé, està deixant coses enrere: la seua història que, lògicament, el "fill-nouvingut" encara no pot entendre: mami, té el seu cos i ment viatjant cap el passat...

...em costa agafar el som i mira que estic cansada però hi tinc cosquerelles a la tripeta, relax, pensaments, ben tapaeta i cap al teu món: inés...el dels somnis..zzzzZZZzz

METRU PARAL.LEL LÍNIA 3. línia VERDA....
(to be continued)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada